Skip to main content

Πήγα αυθημερόν στη Σύρο!

Είχα βάλει ξυπνητήρι από τις 6 παρά είκοσι τα χαράματα. Το πλοίο έφευγε 7.30 ακριβώς, Για Σύρο, Τήνο, Μύκονο. Το κλασικό δρομολόγιο στα τρία νησιά των Κυκλάδων. Δεν είχε τύχει να πάω στη Σύρο ποτέ και τώρα έτυχε να ταξιδέψω για δουλειά, μιας και ο Βαγγέλης Περρής που γεννήθηκε και μεγάλωσε εκεί, με ξενάγησε στο νησί για το "Σπίτι μου, σπιτάκι μου". Θα δεις τι κάναμε και τι είπαμε, την Κυριακή στις 9.45.

Μέχρι τότε όμως, θα σου πω πως μου φάνηκε η εμπειρία του αυθημερόν ταξιδιού και πως πέρασα στη Σύρο!

Κατ΄αρχήν, να ξέρεις πως πρέπει να υπολογίσεις σίγουρα ένα 20λεπτο στο χρόνο που ξέρεις ότι θέλεις για να φτάσεις στο λιμάνι του Πειραιά, αν πας με αυτοκίνητο. Εγώ -που δεν αργώ ΠΟΤΕ-, παραλίγο να φάω τα νύχια μου από την αγωνία γιατί η κίνηση, ανεξαρτήτως ώρας, είναι απερίγραπτη στο κέντρο του Πειραιά και μέχρι το λιμάνι. Τέλος πάντων, το καράβι έφευγε στις 7.30 και προφανώς το πρόλαβα... Η διαδρομή είναι περίπου 3,5 ώρες οι οποίες περνάνε σχετικά εύκολα. Εγώ είχα καθίσει στο κατάστρωμα με το βιβλίο μου (το "Δυο φιλιά για την Αμέλια") και απόλαυσα τη θάλασσα, τον ήλιο και τον καραβίσιο καφέ. Το καράβι ήταν γεμάτο κόσμο που με έκανε να σκέφτομαι που στο καλό πάνε Παρασκευή πρωί, αλλά η απορία μου λύθηκε γρήγορα. Το Σάββατο 11 Ιουνίου, διεξάγεται στο νησί το Τρίαθλο και το ενδιαφέρον για τη διοργάνωση ήταν μεγάλο. Μόλις φτάσαμε, ο Βαγγέλης μου έστειλε μήνυμα καλωσορίσματος και πήγαμε να τον συναντήσουμε στο cafe bar που έχει στην Ερμούπολη, το Barola. Πήγαμε μια μεγάλη βόλτα στην παραλία, την κεντρική πλατεία αλλά και το επιβλητικό Δημαρχείο του νησιού. Εννοείται ότι φωτογραφήθηκα στα σκαλιά! Ανάμεσα στη συνέντευξη και το γύρισμα, ο Βαγγέλης μου έλεγε πολλά νέα και τηλεοπτικές ειδήσεις μιας και ο ίδιος πάντα ξέρει... πολλά!

Μόλις τελειώσαμε τη δουλειά μας (με το κινητό μου να έχει κλείσει από μπαταρία και να μην έχω φορτιστή), καθίσαμε να φάμε σε ένα ταβερνάκι. Όταν πάω σε κάποιο καινούργιο μέρος, θέλω πάντα να δοκιμάζω τις τοπικές σπεσιαλιτέ -έτσι να κάνεις κι εσύ. Οπότε πήρα σκιουφιχτά μακαρόνια με ντόπια λιαστή ντομάτα και γραβιέρα παραγωγής του ταβερνιάρη. Πολύ ωραίο πιάτο. Ο καιρός μας βοήθησε πολύ, είχε υπέροχο ήλιο και είχαμε την ευκαιρία να χαρούμε το νησί στα καλύτερά του. Στις 15.30, πήραμε το δρόμο της επιστροφής, αφού το πλοίο σάλπαρε για Πειραιά στις 4 το απόγευμα. Στην επιστροφή είναι πάντα που σου βγαίνει η κούραση, αλλά ήμουν πολύ κουλ, μάλλον γιατί δεν είχα το κινητό να χτυπάει συνεχώς και να έχω την έννοια του. Έφτασα σπίτι μου λίγο πριν τις 9 και μπορώ να σου πω, πως είχα μια υπέροχη, γεμάτη και πολύ ενδιαφέρουσα μέρα! Και φυσικά θα επιστρέψω σύντομα στην όμορφη Σύρο!

Επικοινώνησε μαζί μου στο nancy@nancy.gr

Δες κι αυτό: Τα χθεσινοβραδινά μου νυχτοπερπατήματα...