Skip to main content

Πήγα στην Αμοργό!

Φέτος το καλοκαίρι, ταξίδεψα και στην Αμοργό. Είναι η δεύτερη φορά που πηγαίνω στο νησί των Κυκλάδων και είναι σίγουρα πια ένας από τους αγαπημένους μου καλοκαιρινούς προορισμούς.

Στο νησί έχει σπίτι ο φίλος μου Παναγιώτης Σίμος, (με είχε φιλοξενήσει και την προηγούμενη φορά που είχα πάει) κι έτσι όλα είναι πιο εύκολα γιατί δεν προβληματίστηκα καθόλου για το που θα πάμε για μπάνιο, θα φάμε ή θα βγούμε.

Στην Αμοργό έχει γυριστεί η ταινία "Απέραντο Γαλάζιο" και όχι άδικα, αφού οι θάλασσες του νησιού είναι μαγικές κι έχουν αυτό το καταπληκτικό μπλε χρώμα που βλέπουμε στις ταινίες. Έφτασα εκεί ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου, με καράβι που φεύγει από Πειραιά και φτάνει Αμοργό μετά από 6 περίπου ώρες (πάρε βιβλίο για το πλοίο), αφού περάσει από Πάρο, Νάξο και Κουφονήσι. Μόλις έφτασα φύγαμε με τον Παναγιώτη για μπάνιο στην Αγία Άννα. Μην περιμένεις ξαπλώστρες και beach bar, να πάρεις μαζί σου νερό και καφέ. Θα κατέβεις αρκετά με τα πόδια (και φυσικά θα ανέβεις μετά, οπότε κράτα δυνάμεις) και θα στρώσεις πετσέτα στα βοτσαλάκια. Έχει βράχια ακόμα και μέσα στη θάλασσα οπότε ετοιμάσου για τέλειες βουτιές και φωτογραφίες. Εμείς ξεχαστήκαμε κολυμπώντας για ένα δίωρο χωρίς να το καταλάβουμε.

Το ίδιο βράδυ πήγαμε σε πανηγύρι στα Κατάπολα, που τραγουδούσε η Μαρία Αναματερού και φυσικά περάσαμε τέλεια και γελάσαμε πολύ (εννοείται φάγαμε).

Την επόμενη μέρα πήγαμε για μπάνιο στην Αιγιάλη, στην παραλία του Αγίου Παύλου που έχει ξαπλώστρες και παραγγέλνεις και καφέ.

Μετά, φάγαμε παραδοσιακά, πήρα κατσικόμελο (αυτό που φαντάζεσαι είναι, κατσίκι μαγειρεμένο με μέλι) κι έγλειφα τα δάχτυλά μου.

Την τρίτη μέρα των διακοπών μου στην Αμοργό, πήγαμε για μπάνιο στην παραλία του Μούρου, που είναι εξαιρετική!

Κι εκεί πρέπει να πάρεις καφέ και νερό μαζί σου και είμαι σίγουρη πως αν πας θα ξεχάσεις να φύγεις. Ο δρόμος για να κατέβεις είναι λίγο απότομος αλλά η θέα είναι σοκαριστική και η θάλασσα επίσης.

Έχει τέλεια βράχια για βουτιές (εγώ που είμαι ολίγον φοβιτσιάρα έκανα πολλές) και σούπερ σπηλιές για φωτογραφίες.

Μετά το μπάνιο, πήγαμε για φαγητό στο Αρμυρίκι στα Κατάπολα, που αν πας Αμοργό πρέπει να πας να φας οπωσδήποτε εκεί.

Το βράδυ, μια μέρα πριν την Πανσέληνο, πήγαμε για ποτό στη Χώρα, που έχει 1) τέλεια μπαράκια, 2) κούκλους τουρίστες και 3) μια φανταστική πιτσαρία απέναντι από το μπαρ Bookali (που πρέπει να πας για cocktail). Εμείς κυνηγήσαμε μέχρι και Pokemon.

Το μεσημέρι της επόμενης μέρας έφυγα δυστυχώς από την Αμοργό, αλλά θα επιστρέψω σίγουρα το επόμενο καλοκαίρι, πρώτα ο Θεός!

Επικοινώνησε μαζί μου στο nancy@nancy.gr