Skip to main content

Όλα τα tips για να γράψεις σωστά τα email σου

από την Κατερίνα Πιπέρη

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις όταν ξυπνάς; Πλένεις τα δόντια σου; Όχι. Πίνεις καφέ; όχι, όχι. Ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που κάνεις πριν κοιμηθείς; Φιλάς τον αγαπημένο σου; Μπα. Τσεκάρεις τα e-mail σου; Ξεκάθαρα! Οι περισσότεροι από εμάς τσεκάρουν συνεχώς τα emails τους το πρωί, το βράδυ αλλά και αρκετές φορές μέσα στην ημέρα. Είτε σου στέλνουν από την δουλειά είτε οι φίλοι σου είτε τα sites και τα blogs που έχεις κάνει εγγραφή τα emails είναι ένας ωραίος τρόπος επικοινωνίας και ενημέρωσης. Εκείνο που πολύ πιθανόν δεν γνωρίζεις είναι πως υπάρχει κατάλληλος τρόπος για να γράψεις ένα email, ώστε να έχεις πιθανότητες να σου απαντήσει ο παραλήπτης.

Συμβουλή Νο1à Γράψε με απλά λόγια. Μπορεί να είσαι πολύ μορφωμένη, μπορεί να χρησιμοποιείς με τον καλύτερο τρόπο την ελληνική γλώσσα, αλλά στα emails θα πρέπει να γράφεις όσο πιο απλά και κατανοητά γίνεται. Γράψε αυτό που θέλεις και κάντο κατανοητό για τον παραλήπτη.

Συμβουλή Νο2à Είτε στέλνεις ένα email, επειδή έχεις νευριάσει είτε επειδή θέλεις να κολακεύεις κάποιον ή να εκφράσεις τον θαυμασμό σου, προσπάθησε να μην φτάσεις στην υπερβολή. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις λέξεις και φράσεις με μόνο στόχο τον εντυπωσιασμό, γιατί θα έχεις ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα. Επίσης, αν είσαι θυμωμένη ή νευριασμένη με κάποιον, δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να χαλαρώσει και να αποβάλει τα αρνητικά vibes, και μετά γράψε το email που θέλεις. Διαφορετικά μπορεί να γράψεις πράγματα που θα μετανιώσεις αργότρα.

Συμβουλή Νο3à Πρόσεξε την έκταση. Εντάξει, μπορεί να έχεις να πεις πολλά, αλλά καλύτερα να μην γράψεις ένα τεράστιο email, αφού το πιο πιθανό είναι να μην το διαβάσει ποτέ ο παραλήπτης, γιατί θα βαρεθεί όταν θα δει την έκταση του. Προσπάθησε να συμπτύξεις το νόημα και τον λόγο για τον οποίο στέλνεις το email σε λίγες μόλις γραμμές για να είσαι σίγουρη πως θα διαβαστεί.

Συμβουλή Νο4à Κάνε ερωτήσεις. Τα emails που περιέχουν ερωτήσεις έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να λάβουν απάντηση σε σχέση με εκείνα που δεν έχουν. Όταν ο παραλήπτης διαβάσει ένα email Που στο τέλος έχει μία ερώτηση, νιώθει υποχρέωση να απαντήσει. Έτσι, ο στόχος σου πετυχαίνει.